ÖRDEKLERDE ÇİPUMA HASTALIĞINDAN KARBÜRATÖRDE JİKLE AYARINA KADAR HER KONUDA HUYSUZLANABİLME YETİ'SİNE SAHİP BİR ŞAHIS. ONEMLİ YANİ...

Pazar, Temmuz 17, 2005

HOY - 19

+ Çatlak ve kırçıl sesli bayanlar ilgimi çeker. Severim. (Bazılarının kulağını tırmalayan bu sesler bana çekici gelir. Belki sabah, yataktan yeni kalkmışlığı anımsattığı için...Hani tekrar yatağa girmeye hazır gibi...Bilemiyorum)

Geçenlerde beğendiğim bir tişört için sevgili eşimle mağazaya gittik. Kalmamış. Gerçek olamayacak kadar güzel yeşil gözlü ve çatlak sesli bayan tezgahtar “ben sizin için arar, bulunca haber veririm” deyip telefon numarası istedi. Eşimin cep telefonunu verdik.

Çıkışta “kızın sesi ne çekiciydi değil mi?” dedim. Sevgili eşim, “e güzelim o zaman senin cep telefon numaranı verseydik” dedi. Kendine güvenen bayanları daha çok severim (Şimdi diyeceksiniz ki “e huysuzluk bunun neresinde?” Hanım kızımız o tişörtten bulamazsa huysuzluk o zaman çıkacak ortaya)

+ Bendeniz (şarkıcı olanı) ne diyor yau?

Bastım mühürü görecek gününü
Arayıp soracak tek tek bakacak
Evirip çevirip düşecek elime

Canını yakarım hadi gör bakalım
Bal döken diline kırmızı biberi
Sürmedim ama sürerim bu defa


Benim bildiğim mühür basmak evlenmek anlamına gelen bir deyim...Bu şarkıda intikam almak için evlenen birinden mi bahsediliyor? (Yoksa bu Kızılmaske'nin bir şarkısı mı? - Küçükken Kızılmaske okumayanlar burayı atlasın - )

Şarkının arkasındaki hikayeyi Aysel Gürel’den dinlemek isterdim.

+ Digitürk’te yeni bir çocuk kanalı açılmış.Sevgili oğlum, telefonla arayıp yarışmaya katılmak için kayıt yaptırmış. Kanaldan arayıp, “evinizde hayvan besliyor musunuz?” diye sormuşlar. Evcil hayvan besleyenlerle ilgili bir de program yapacaklarmış. Bizimkiler “yok beslemiyoruz” demiş. “E oğlum” dedim “evet besliyorum, evde bir ceylan bir de ayı var deseydin ya. Geldiklerinde annen ile beni gösterirdin”

+ Umarım huysuzlanmanın zaman aşımı yoktur. Kendisi öldü ama sevgili oğlumun mp3 oynatıcısına şarkılar yüklerken Ahmet Kaya’nın “Giderim” şarkısını yeni ruh halimle bir kere daha dinledim ve “ne yapmışsın sen, gözüm?” dedim.

Hani

Artık seninle duramam
Bu akşam çıkar giderim


diye başlayan şarkı (Sevgili web-fm, öyle bir imkanımız yok değil mi? Hani okurcular burayı okurken “Giderim” şarkısı çalsa hafiften...Bizim kuşak yeniden hatırlasa, yeni kuşaklar da öğrense. Yok di mi? Tüh.)

Şarkının sonunda

Beddua etmem üzülme
Kafama sıkar giderim


Gözüm ne yaptın sen, ya? Kafana sıktıktan sonra nasıl gideceksin ki? Oraya yığılıp kalmaz mısın? Yoksa nişan aldığı yeri ıskalayacak mısın? Yok artık...Hem de bu kadar yakın mesafeden...

Şarkıda Ahmet Kaya kendi içinde de tutarsız

Sinsice olmaz gidişim
Kapıyı çarpar giderim

diyor.

E hani biraz üstte

Sen zahmet etme yerinden
Gürültü yapmam derinden
Parmaklarımın üzerinden
Su gibi akar giderim


demiştin...Kapıyı çarpınca ses mi çıkmayacak, gürültü yapmadan gideceksen, kapıyı niye çarpıyorsun, anlamadım ki ben şimdi seni ?

Şarkı güzel, kendi içinde tutarsız ama güzel...Özellikle “Ezdirmem sana kendimi” lafı tavla oynarken mars olma veya oyun vermenin kaçınılmaz olduğu durumlarda, pulları bozarak yenilgiyi kabul ettiğimde söylediğim favori bir lafımdır.

+ Geçen yazıda bir hata yaptım sadece bir arkadaş huysuzlandı, meğer Japon, Pi sayısını 83 bin 431. haneye kadar ezberden söylemiş. “1 milyonuncu haneyi senin bilgisayarın da hesaplar” dedi...Olsun zaten ben de ona değil ördek vak vak’ının yankılanmaması geyiğine huysuzlanmıştım. Ama bu durum, ya yazılarımın dikkatsizce okunduğunu ya da aktüalitenin takip edilmediğini gösteriyor. (Ya da “ne bulaşacağız, ya?” diyorsunuzdur, bilemiyorum artık)

Şimdilik bu kadar, son okuyan ışıkları kapatıp kapıyı çeksin, bir de dışarıdan yüklensin kapıya, bazen tam kapanmıyor. (Tamam, artık sonuna kadar itmeyebilirsiniz. Web-fm kapı otomatiği taktırdı...Adı o mu bilmiyorum ama işte hani yarı yolda bırakıyorsunuz da, kapı kendisi yavaşça kapanıyor. Ahmet Kaya gibi çarpmanıza gerek yok)

Toplumsal Ahlakın Sopası Üzerinize Olsun.

1 Comments:

Anonymous Adsız dedi ki...

Great site lots of usefull infomation here.
»

2:19 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home