ÖRDEKLERDE ÇİPUMA HASTALIĞINDAN KARBÜRATÖRDE JİKLE AYARINA KADAR HER KONUDA HUYSUZLANABİLME YETİ'SİNE SAHİP BİR ŞAHIS. ONEMLİ YANİ...

Çarşamba, Ekim 05, 2005

Neler Oluyor Bayanlara ?

+ Bayanlara birşeyler oldu. Şarkı sözlerinde bu açık seçik izlenebiliyor. “Senin için canım feda, ayıpsın...Lafı mı olur? Seni affetmek benim en birinci görevim. Varlığımın yegane sebebi budur”lardan tehditlerle dolu şarkılara geçtik.

Niye oldu, nasıl oldu bilmiyorum ama en eski Nil Karaibrahimgil’e kadar geri dönebiliyorum

Gitme yoksa katlederim bizim yan komşuları
Sonra polise derim öldürmüş masumları
Gitme yoksa düşer yolum kiralık katillere

Sonra vurup durursun ıssız sahillere
Gitme yoksa adım geçer akşam haberlerinde
Git gide yaşlanırsın bir akıl hastanesinde

Bendeniz de

Bastım mühürü görecek gününü
Arayıp soracak tek tek bakacak
Evirip çevirip düşecek elime
Canını yakarım hadi gör bakalım

Bal döken diline kırmızı biberi
Sürmedim ama sürerim bu defa

diye aba altından sopa gösterdi.

Yılların alttan alan, “ne yaptıysan yaptın, kalk gel” diyen, “bu gece gel yarın istersen yine git” diyen Sezen Aksu ablayı birileri çok kötü kızdırmış, hayatından çıkmasını istediği şahsa, “görürsem ağzını burnunu kıracağım” diyor (ama gene de kibarlığı elden bırakmayıp “lütfen” demeyi ihmal etmiyor)




Lütfen
Görmeyeyim seni
Bir yerlerde karşıma çıkma
Konuşmayalım, bakışmayalım
Ne olursun





Yeşim Salkım'da da tehditin biri bin para (yoksa tersi miydi?)

Çok yalvardım dinlemedin
Sana olan aşkımı
Korkuyorum kıracağım
Yakacağım canını

Kaç kurtar kendini benden
Olacaklardan korkuyorum
Aklıma kötü kötü şeyler geliyor
Bak seni son kez uyarıyorum

Başkaları da vardır muhakkak ama benim aklıma gelen, son zamanlarda seyrettiğim bunlar var.

Madem söz müzikten açıldı ben de 2 aydır sabahları erken kalkıp spor yaparken müzik kanalları dinleyerek otorite oldum, bu konuda devam edeyim.

+ Kariyerini, eski manitası İbrahim’e olan nefret, hırs, intikam alma duyguları ve alay etme küçük görme sözleri ile bezeli şarkılara yaslamış Demet Akalın diyor ki

Zaten bir anda sevmiştim seni
Çok geçmez unuturum

Hani maliyet muhasebesinde “ilk giren ilk çıkar (FIFO)”, “Son giren ilk çıkar (LIFO)” gibi hesaplama yöntemleri vardır. Demet hanım da “bir anda sevilen, hemen unutulur” gibi bir kural benimsetmeye çalışıyor.

Demek ki unutulmayacak aşklar ilk görüşte olanlar değil, sindire sindire yıllar hatta onyıllar süren bir imbikten geçtikten sonra oluyor. Uzun yıllar sürecek aşklar yaşamak isteyen yeni neslin dikkatine...

+ Of Aman ön-ekini atmış olan Nalan’ın “Adresi Biliyorsun” klibinin senaryosunu daha doğrusu vermek istediği mesajı anlamadım.

Bir yatak, somyası ile birlikte şehrin trafiğinde geziyor. Üstünde Nalan ve manitası var. Klibin başında adam sırtüstü yatıyor. Nalan ata biner gibi üstüne çıkıyor. Adam elini Nalan’ın, afedersiniz poposuna, götürmeye çalıştığında “Yasak” tabelası ile Nalan elini oradan çektiriyor, adam bozuluyor, surat ediyor, klip ondan sonraki tartışmaları bize yansıtıyor.

Nalan da :

Şimdi senle ayrıldık mı yani?
Kaybedenlerden olduk mu yani?

diye sormaya başlıyor.

Şimdi bu nedir? Genç kızlara “bakın erkeklere belli sınırlar çizerseniz çok bozulurlar, sonra hem onlar hem de siz üzülürsünüz” mesajı mı yoksa delikanlılara “sınırları aşarsanız kızlar sizi reddeder...ama önemli değil bir kliplik süre içinde tekrar barışırsınız ve kaldığınız yerden devam edersiniz” mesajı mı?

Anlamadım ama garip...

+ Gökhan Özen’in “Benim için ne yapardın?” klibi zekice bir ironi ile üzerine kurulmuş. Hani Gökhan Özen yıllar önce (yoksa geçen sene miydi?) denizde jet-ski ile kaybolmuştu, günler sonra (yoksa saatler miydi?) bulunmuştu ya...

Hah, işte bu klipte sahil cankurtaran görevlisi olarak görev yapıyor. Yanında da iki manken, bir nevi BayWatch dizisi ambiyansı yakalamışlar (yani yakalamaya çalışmışlar)

O dizi, henüz, Türkiye’de oynamadı ama bazen görüyoruz ki Pamela Anderson ve diğer güzeller iri göğüsleri ile hoplaya zıplaya boğulan kurtarmaya gidiyor. Gökhan Özen’in yanındaki iki güzelden birinde ise sanki bir limonu ikiye bölmüşsünüz de yarım yarım sutyenin içine koymuşsunuz gibi. Olmamış...Böyle bir detaya nasıl dikkat edilmez? Yazık...(Hem hanım kızımıza hem seyredenlere...)

Şimdilik bu kadar, son okuyan ışıkları kapatıp kapıyı çeksin, bir de dışarıdan yüklensin kapıya, bazen tam kapanmıyor. (Bu kapı kontrolü ile ilgili bir video klip çekilse de ona da huysuzlansam keşke)

Toplumsal Ahlakın sopası hepimizin üzerinde olsun.

2 Comments:

Anonymous Adsız dedi ki...

sevgili hoy, bu yazıları özgürcenoktanet'e koyarken de şu işi yapsan ya.. 3-5 fotoğrafı özgürce ziyaretçilerinden neden esirgediğini bir türlü anlamıyorum..

11:07 ÖS

 
Blogger Huysuz Orta Yaşlı dedi ki...

Sevgili dkt, onun yeri ayrı bunun yeri ayrı. Brüksel lahanaları ile deniz böğrülcelerini karıştırmayalım lütfen

9:07 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home