ÖRDEKLERDE ÇİPUMA HASTALIĞINDAN KARBÜRATÖRDE JİKLE AYARINA KADAR HER KONUDA HUYSUZLANABİLME YETİ'SİNE SAHİP BİR ŞAHIS. ONEMLİ YANİ...

Cuma, Eylül 02, 2005

Kadın Beyni - Erkek Beyni

Son zamanlarda internet ortamında dolaşan bir fıkra var. Önce fıkrayı yazayım da huysuzluğumu daha sonra yapayım :


>>Agir bir hasta hastahanede.Tum ailesi bekleme odasinda doktorlardan haber
>>bekliyor. Yorgun ve umutsuz bakisli bir doktor cikiyor "Tek yasam sansi
>>var oda beyin nakli. Boyle bir ameliyati ilk olarak deneyacegiz, tabi
>>masraflar hastanin ailesine ait." Aile, saskin, yorgun, caresiz...?
>>Aralarindan biri "Peki ama fiat nedir diyor ?" Degisir diyor cerrah. 5000
>>Euro erkek beyni kullanirsak, 200 euro kadin beyni kullanirsak. Uzun bir
>>sessizlik olur. Beyler gulmemeye calisirlar. Hanimlarla gozgoze gelmekten
>>kacarlar. Ama aralarindan biri merakini yenemez, peki doktor bu fiat
>>farkinin nedeni nedir diye sorar.Cerrah gulumser. "Eh tabi, ayni arabalar
>>gibi, kadin beyinleri de ucuz oluyor akillarini cok kullandiklari icin.
>>Kullanilmis akil, kullanilmis beyin :) Erkek beyni hic kullanilmamis sifir
>>km araba gibi pahali oluyor." :))))))
<<< Hikayenin ortasinda gulumseyen beyleree selam.??
>
>>>Hikayenin sonunda gulumseyen hanimlar opuldunuz !!


Şimdi bu bir nedir?

Bu fıkranın, ki gerçek olma ihtimali çok yüksek, bir kadın beyninden çıkıp kadın beynini yücelttiğini düşünen hanımlar : iki defa öpüldünüz

Erkeğin beyninin kullanılmamış olması onu rencide etmez, tam tersine yüceltir. 40 yaşına kadar kullanmasına gerek yoktur çünkü kendininki yerine kadının beynini kullanır, (Bilişim Dünyasından örnek vermek gerekirse, nasıl Microsoft yıllarca tek kuruş para vermeden Apple'ı Araştırma Geliştirme merkezi olarak kullanmış ve son aşamada onun işletim sisteminin güzelliklerini alıp Windows 95 ve devamını getirdi ise, bu da öyle birşey) işte bu yüzden 40 yaşına geldiğinde kadın beyni artık rektifiye gerektirecek kadar miadını doldurmuş (çünkü o zamana kadar en az iki kişi için düşünmek zorunda kalmıştır - bu açıklamayı da niye yaptıysam artık) erkek beyni ise 0 (yazı ile sıfır) kilometre bir Ferrari bekaretinde kalmıştır.

Zaten 40 yaşından sonraki problemler de buradan çıkıyor...("40'ından sonra azanı teneşir paklar"mış, hadi canım olsa olsa masaj yatakları paklar)

Erkek beynini kullanmaya başlıyor ama kadında kullanacak beyin kalmamış o hala "süpürge ettim saçlarımı , kabullendim suçlarını, yerine ben içtim, sakinleştim içmediğin ilaçlarını" diyerek neler olduğunu anlamaya çalışıyor.

Bu yazıda "vay kadınlara hakaret ediyor zibidi" diyen hanımlar...sizi öpmüyorum işte...Oh olsun...

5 Comments:

Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili HOY, 32 yasina gelip hala beynimi kullanmamis olma ihtimalim beni urkuttu. Beynimi kullanmadan bu kadar seyi yapabiliyorsam, 40'imdan sonra neler yaparim kimbilir?
Beni kac kere opersin sevgili HOY?
Beynini kullandigini zanneden bir Erkek.

1:15 ÖS

 
Anonymous Adsız dedi ki...

Fıkranın sadece ilk bölümü , ayrı bir fıkra olarak
düşünülebilir. Sonuçta ilk bölüm sonunda gülüyordum. Birkaç kişiye gönderip deneyeyim.

Dr.Stein

1:41 ÖS

 
Anonymous Adsız dedi ki...

Ürkülmesi gereken şey , bu zamana kadar hala beynini kullanmamış bir erkek olma ihtimaliniz değil , bu zaman kadar beynini kullanan ve hala kendini erkek sanan bir kişi olma ihtimaliniz.

İkinci ihtimal doğru ise kaç kere öpersiniz
sevgili HOY ?

Dr.Stein

2:46 ÖS

 
Anonymous Adsız dedi ki...

benim anlamadığım şu.
bu tür olaylarda fiyatı ne belirlemeli.
bulunabilirlikmi yoksa kullanılmış olmasımı?

yani hiç kullanılmamış 0 km. ve nakle hazır 100 tane erkek beyni bulunsa, ama sadece 1 kullanılmış tane kadın beyni bulunsa, fiyat hala 5.000 eur ya, 200 eur olacakmıydı.?
elbette hayır.
Demekki neymiş. beynini ister kullan ister kullanma. önemli olan beynin kullanıma (nakle9 hazırmı
vay be ne dedim ben yav

3:20 ÖS

 
Anonymous Adsız dedi ki...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

2:02 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home